Som hen använder för att boka HLR-utbildning för dig och dina kollegor
Du ge din chef en värdecheck på 500 kr (exklusive moms) som hen använder för att boka en HLR-utbildning för dig och dina kollegor.
Brandmän eller sjuksköterskor utbildar er. Ni lär er hjälpa varandra om någon på arbetsplatsen skadar sig, svimmar, sätter i halsen eller får ett hjärtstopp. Den kunskapen har du även nytta av när någon du älskar råkar ut för en olycka.
Din arbetsplats uppfyller Arbetsmiljöverkets krav och får ett certifikat. Du och dina kollegor får egna utbildningsbevis för HLR.
Inte nog med det! Efter utbildningen får du en egen värdecheck på hela 500 kr. Du kan handla precis vad du vill (sjukvårdsväska, Första hjälpen-tavla, plåster mm) i vår butik, bra eller hur?
Säg att din arbetskamrat trampar snett och stukar foten på arbetsplatsen. Eftersom du har lärt dig Första hjälpen lindar du din arbetskamrats fot och ber hen hålla den i högläge.
Din åtgärd minskar blödningen i foten och hen är tillbaka på arbetet redan efter två dagar istället för kanske två veckor.
PS. Skulle du, dina kollegor eller chef mot all förmodan inte bli nöjd med utbildningen får ni alla pengarna tillbaka utan minsta krångel.
PS. Dubbelkolla att du har fyllt i dina uppgifter korrekt så att du får din värdecheck på 500 kr när din chef bokat kursen
Vem känner du som skulle bli glad och få ta del av den här sidan? Dela på: