Samarbeta med oss och gör som bland annat Toyota, Burde, Lekmer, Ikano bank, Puls & Träning, Mornington Hotel, Geggamoja och många fler.
Komplettera dina kunders behov och lös deras problem. Gör det proffsigt och bygg förtroende. Och du kommer garanterat att öka din försäljning.
Om du säljer prylar som riktar sig till föräldrar (t ex barnkläder, blöjor, barnmat, nappar, barnvagnar, bilbarnstolar mm) så kan du enkelt öka din försäljning.
Exempel på ditt erbjudande: Handla för 999 kr så får du gratis Första hjälpen-affischer värde 199 kr. Dessutom får du en komplett HLR-utbildning onlie värde 625 kr.
Säg att du säljer, servar, reparerar eller försäkrar bilar. Eller har en däckverkstad.
Samarbeta med oss och beställ en unik isskrapa med hela 7 smarta funktioner.
Tryck ett smart erbjudande på isskrapan och öka din försäljning – garanterat!
Här får du ett exempel: Köp torkarblad, spolarvätska och däck – visa isskrapan i kassan så får du 15 % rabatt (du ger dina potentiella kunder en anledning att handa av dig och inte av dina konkurrenter).
Du utbildar i HLR. Dina kunder eller deltagare vill beställa mun-mot-mun-mask, Första hjälpen-väska, hjärtstartare, HLR-dockor mm.
Men problemet är att du verken vill eller orkar krångla med eget lager, eftersom det kostar massa pengar. Och att ha personal som packar. Dyra avtal med fraktbolagen (eftersom du har för få försändelser). Eller strul med långa leveranstider av produkter.
Gör så här: När du får en beställning från din kund skickar vi den åt dig. Vi har ett stort lager med de vanligaste produkterna inom HLR och Första hjälpen. Därför får din kund snabb leverans och i neutrala kartonger (utan vår logga på). Bra, eller hur?
3 000 återförsäljare i Sverige säljer Första hjälpen-kalendern
En man var på väg över en stor gata i Solna när han plötsligt ramlade ihop på ett övergångsställe. Han kröp till mitten av körfälten och tog tag i en stolpe för att resa sig upp på nytt. Men ramlade ihop igen. Kort därefter fick han ett hjärtstopp.
Toyota beställde 20 000 unika isskrapor med p-skiva och Första hjälpen-instruktion
Klockan var 02.33 när jag flög upp ur sängen. Det var larmet som gick på brandstationen, trafikolycka på Sveavägen – fem ungdomar skadade!
100-tals glada kunder fick öva hjärt- och lungräddning (HLR) på spädbarn och barn
Ansvarsfulla mammor och pappor repeterade hur man gör om barn sätter i halsen och slutar andas. De övade också HLR i butiken och fick svar på alla sina frågor.
Få gratis affischer och en HLR-utbildning online
Livesändning 11 juni 2021 Kl 12.00
1 000-tals följare fick chansen att lära sig Första hjälpen och HLR vid drunkning i en livesändning.
Och hur man förebygger olyckor vid vattnet.
Över 106 000 tittade på en HLR-film på FaceBook
Ikano Försäkring använde vår HLR-film på sin Facebook- och hemsida. De beställde Första hjälpen-väskor av oss som de lottade ut i en spännande tävling för sina följare i sociala medier.
Den delats av mer än 859 personer och fler än 106 000 har lärt sig rädda liv.
Smart och billigt!
Bra, eller hur?
Tidningen Utemiljö lär sina läsare rädda liv
Tidningen Utemiljö är branschens tidning sedan 1967. De fick hjälp av oss att skriva en artikel om livräddning och HLR för att skapa ett mervärde för sina läsare.
Hur gör du om någon svimmar, drunknar, sätter i halsen eller får ett hjärtstopp?
Utbildningskoordinatorn på Akademiska sjukhuset i Uppsala kontaktade oss och ville ha hjälp för att sätta ihop ett ABCDE+HLR material.
Självklart hjälpte vi till och de fick använda alla våra handlingsplaner gratis.
Hur gör man om en gravid får hjärtstopp?
Sjukvårdsansvarig på Storstockholms brandförsvar fick hjälp med bilder, illustrationer och material till sina internutbildningar.
Bland annat hur man gör om en gravid kvinna får hjärtstopp.
Hur gör du om någon du älskar sätter i halsen och slutar andas?
Burlövs tidningen fick hjälp av oss med illustrationer och material till en lärorik artikel.
Syftet var att sprida kunskaper om hur man hjälper spädbarn, barn och vuxna som har satt i halsen.
Hur kan du och jag hjälpa varandra?
Hör av dig så får du höra smarta och kreativa idéer – sopa konkurrenterna ur banan och ökar din egen försäljning.